Kuppi Amran Power


Kuppi Amran (2020)


                    
                     CONTACT : +60174779165 (SUFIAN) 

tahukah anda Kuppi Amran ini adalah kopi pertama yg di extrak dengan herba semula jadi iaitu..

  




  • TONKAT ALI HITAM
  • TUNJUK LANGIT
  • MACA
  • GINGSENG

APA ITU TONGKAT ALI HITAM???


  Tongkat ali hitam dikelompokkan kedalam keluarga yang sama dengan bunga kenanga. Struktur daunnya hampir menyamai daun bunga kenanga hutan dengan permukaan daun yang agak kesat. 



  secara spontan terbayang tongkat ali yang biasa digunakan dalam pelbagai produk kesihatan dan ubatan terkini..

  Tetapi terdapat 3 jenis tumbuhan Tongkat Ali, iaitu Tongkat Ali Kuning, Tongkat Ali Hitam dan Tongkat Ali Merah. Pokok-pokok ini dapat dibezakan dari warna akarnya, selain dari rupa bentuk pokok itu sendiri.

   Tongkat Ali hitam (Polyalthia Bullata) dan Tongkat Ali merah (Stema tuberosa)   termasuk sebagai jenis yang paling mahal kerana kesusahan mendapatnya dan mempunyai nilai-nilai perubatan yang lebih baik.


APA ITU TUNJUK LANGIT??

Tunjuk Langit adalah tumbuhan liar yang berasal dari jenis pokok Meliaceae (keluarga pokok Mahogani atau Mahoni). Pokok ini tumbuh di kawasan hutan hujan tropika yang bersuhu kering dan lembap terutamanya di Amerika Selatan, India Barat, Kepulauan Indonesia, Fiji Honduras, Kepulauan Solomon dan juga Malaysia.



  ia jugamengandungi pelbagai nutrisi semulajadi yang dapat mengekalkan tahap kesihatan tubuh badan dan meningkatkan tenaga keseluruhan badan manusia seperti protein, mineral, pelbagai vitamin, karbohidrat dan sebagainya.



   Tunjuk Langit telah mendapat perhatian di mata dunia sejak kebelakangan ini setelah banyak kajian bioteknologi yang dijalankan menemui pelbagai kebaikan yang boleh diperolehi daripada buah tersebut. Pakar-pakar saintis bioteknologi berpendapat bahawa biji dari buah Tunjuk Langit atau Mahogani mengandungi banyak khasiat semulajadi yang boleh dijadikan penawar bagi membantu dan meningkatkan sistem peredaran darah di dalam tubuh manusia.

APA PULA MACA??

Maca yang tumbuh sepanjang 14000 meter tinggi di pergunugan Andes dianggap sebagai komoditi yang sangat bernilai oleh masyarakat Peru telah digunakan secara tradisional untuk membantu kesuburan dan generasi peningkatan seksual. Maca kerap ditetapkan oleh Doktor di Peru untuk menyokong kesuburan pada lelaki dan wanita. Ia juga meningkatkan kekuatan dan daya tahan.



DAN APA PULA GINGSENG??


    Gingseng adalah herba tradisional Cina, Ia digunakan untuk meningkatkan fungsi seksual, jisim otot dan meningkatkan motilitas sperma. Ia juga dikatakan dalam rawatan syarat-syarat lain seperti masalah kencing dan keadaan kulit seperti vitiligo.




    DAN APABILA KEEMPAT-EMPAT HERBA INI KAMI GABUNGKAN DENGAN KOPI YG MEMPUNYAI SIFAT ANTI OKSIDANYA..

    maka terhasilah khasiatnya

    • Melancarkan peredaran darah melalui pembersihan dan penyucian sistem
    • Meningkat jisim otot, tenaga dan stamina
    • Menggalakkan pemprosesan (synthesis) sperma
    • Membantu mereka yang mempunyai masalah mati pucuk (seksual dysfunction)

    • Mengawal kolesterol dalam darah bagi membantu mencegah masalah jantung dan tekanan darah tinggi
    • Meningkatkan tahap testosteron, menguatkan ereksi dan meningkatkan jumlah sperma bagi lelaki
    • Menunjuk ciri-ciri anti-ketumbuhan (tumour) dalam uji-kaji in-vitro
    • Melancar peredaran darah, membantu mengurangkan tekanan darah tinggi dan merawat tekanan darah tinggi, batuk kering, demam, demam kuning, cirit-birit dan disenteri.
    • Membantu dalam mati pucuk, pancutan pra-matang, kencing tidak terkawal, kesukaran hamil, lemah pinggang dan kaki, lumpuh, dan lain-lain

    TAPI JIKA ANDA HENDAK MENDAPAT KHASIAT TERSEBUT KOPI INI HARUSLAH DIBANCUH DENGAN SUHU ANTARA 70 hingga 80 darjah celcius UNTUK MENGELAKAN JISIM JISIM BAKTERIA BAIK YG TERDAPAT DALAM HERBA TERSEBUT TIDAK MATI DAN BERKESAN !!!


    PEMBELIAN SECARA ONLINE

    https://mall.shopee.com.my/Kuppi-20Amran-20(bukan-20biasa-20-20biasa)-i.22157936.732851798